نمیتونم غمو باور کنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نمیتونم غمو باور کنم
نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1393
بازدید : 462
نویسنده : حسین

نمیتونم غمو باور کنم. . .منم از هرچی غمه خسته شدم

. . .همه جا بوی غم وتهمته. . .دیگه از رنگ وریا خسته شدم. . .

ای خدا خسته شدی از غم من؟

منم از هرچی دعا خسته شدم

همه مدعی میشن ک عاشقن. . .چه کنم از ادعا خسته شدم. . .

از وفای پرجفا خسته شدم. . .اینجا اسم آشنا غریبه شد. . .ازغریبو آشنا خسته شدم. .

.ای خدا منو ببر به آسمون. . .دیگه از زمینیا خسته شدم. . .

user:z@hra




:: برچسب‌ها: نمیتونم غمو باور کنم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1393/5/25/6 - - گفته است :
داداش گلم وبت مثل خودت عالیه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: